Pages

Tuesday 29 January 2013

polish n makeup lagi..

Assalamualaikum kepada sahabat2 muslimin dan muslimat...

mmm...dah cuti 3 ari ni mcm2 xtvt kat umah...biasalah anak buah yg nak kawin tapi mak buah lak yg beria ia kan... al maklumlah dah kita yg tuan umah kita lah yg jadi wedding planner nyer..so ari ni 29/1/2013 ari selasa cambiasa kat office..time rehat ni aku n dak opis yg nama si fius (sifu blog aku) memolish n memakup blog aku yg tak siap2 ni...bukanlah nak cari kesempurnaan cuma sekadar sedap mata memandang n puas hati serta mengundang rasa keseronokan untuk berkunjung ke rumah no 2 aku ni..hehehe (perasan cik misha oii)...
 
dah lama teringin nak buat blog ni ntahla...macam ada sesuatu yang aku ingin nak luahkan...banyak benda yang dah berlaku dalam hidup aku sepanjang 37 tahun hidup ni...terlalu banyak pengalaman yang sedih berbanding yang manis...bukan mengeluh cuma bila aku termenung sendiri,aku muhasabah diri..apa yg berlaku dalam hidup aku adalah ALLAH nak menguji tahap keimanan aku...terlalu sedih nak aku ceritakan...ujian demi demi ujian yg menimpa diri ini, dari jiwa aku kosong hinggalah aku rindu untuk sujud padaNYA pada tiap malam kelam...syukur padaMU ya ALLAH kerna mengejutkan aku dari lena...
   
ok lah...sampai sini dulu yer..apa2 pun yang ada dalam hidup kita sekarang,belajarlah untuk mensyukuri apa yg ada...tiap anugerahNYA bukan sia sia dan tidak juga kosong...sujud syukurlah setiap waktu agar kita sentiasa diberi nikmat dan rahmat yg tak di sangka-sangka... jazakallah..

0 comments: